Pagini

sâmbătă, 2 mai 2015

Paletă de farduri în 15 nuanţe




M-am gândit să vă vorbesc în prima mea postare despre o  paletă de farduri pe care o folosesc aproape zilnic, de care nu pot să mă despart oriunde aş merge.


Paleta conţine 15 farduri mate, destul de pigmentate, puţin prăfoase. Fardurile pot fi folosite cu sau fără primer, oricum rezistă destul de mult timp pe pleoape. Este ideală pentru machiaje nude, „no makeup makeup”, însă se pot face cu ea şi machiaje mai îndrăzneţe, smokey eyes.

Poze cu swatchuri pentru a vedea cum arată culorile pe piele (fără primer):





Paleta a venit ambalată într-o cutie de carton, neagră. În interior are o folie transparentă care protejează fardurile. Paleta este realizată din material plastic, rezistent, de culoare negru mat. Din păcate nu are lipită pe spate eticheta cu ingredientele fardurilor, însă acestea erau scrise pe cutiuţa în care a venit ambalată. De asemenea, nu are bureţel sau pensulă pentru aplicare, nici oglindă.

Este uşor de transportat şi de depozitat. Este ideală pentru călătorii, întrucât ocupă puţin spaţiu. Are dimensiunile 15x10x1 cm. Fardurile sunt de mărime normală, având un diametru de aproximativ 2.6 cm.




Am cumpărat-o de pe Aliexpress. O găsiţi aici, la preţul de 4.89$ (aproximativ 20 de lei), cu transport gratuit. Această paletă este disponibilă în 3 variante, însă mie mi-a plăcut cel mai mult cea cu farduri mate. Vreau să precizez că arată exact ca în pozele de pe site. Am ales să comand de la acest seller pentru că avea un feedback bun. Dacă doriţi să o achiziţionaţi de la un alt vânzător, aveţi grijă ca acesta să aibă feedback cât mai mare, de preferinţă de peste 95% şi cel puţin câteva sute de produse vândute.

Coletul este trimis din China şi ajunge în ţară în 30-60 de zile. Eu am fost norocoasă; coletul a ajuns destul de repede - în data de 25 ianuarie am pus comanda, iar în 20 februarie am primit deja avizul.



Lista de ingrediente: Mineral Oil, Bis-Diglyceryl Polyacyiadispate-2, Ozokerite, Microcsitalline Wax, Hydronated C6-14 Plyolefin, Lanolin Oil, Isoprpyl Palmtate, Octyl Palmitate, Beeswax, May contain: Mica, Titanium Dioxide, Iron Oxides, Manganese Violet, D7C Red No.6 Ba Lake, D&C Red No.7 Ca Lake, D&C Red No.21 Al Lake, D&C Red No.27 Al Lake FD&C Red No.40 Al Lake, FD&C Yellow No.5 Al Lake, FD&C Blue No.1 Al Lake.

Am analizat această listă folosind dicţionarul de ingrediente - conform acestuia, marea majoritate a ingredientelor folosite au calificativul good, ceea ce este un lucru bun. Unul dintre ingrediente, Titanium Dioxide, are calificativul best - acesta este un ingredient natural, care nu irită pielea şi o protejează de razele UVA şi UVB.


Dacă sunteţi pasionate de machiaj, însă nu sunteţi dispuse să daţi foarte mulţi bani pe o paletă de farduri, consider că această paletă este potrivită pentru voi. 





P.S. Pe Aliexpress găsiţi foarte multe palete de farduri cu preţuri variate. Aveţi grijă pentru că nu sunt originale, însă la preţurile pe care le au, unele dintre ele merită să le daţi o şansă.




Voi ce farduri folosiţi şi de unde le cumpăraţi?

Dacă v-a plăcut acest review vă aştept să vă abonaţi prin mail, 
pentru fi la curent cu următoarele postări. 


Vă doresc să aveţi parte de un weekend liniştit!

Un comentariu:

  1. Imi plac atat de mult paletele cu culori nude!! Si mai ales cu paleta pe care o ai tu sa tot realizezi machiaje! Succes si tie cu blogul ! ;) :*

    RăspundețiȘtergere